Webáruházunk cookie-kat használ. A weboldalunkon való tovább böngészéssel hozzájárulsz a cookie-k használatához az Adatkezelési tájékoztatóban ismertetett módon. Amennyiben nem fogadod el a cookie-k használatát, akkor bizonyos funkciók nem lesznek elérhetőek a számodra. A cookie-at a felhasználó a böngészőn keresztül bármikor törölni tudja. Elfogadom
Menü

Aljas Hetes, Die fiesen 7 partikártyajáték 8 éves kortól - Drei Hasen

Ár:
2.990 Ft
Elérhetőség: Raktáron
Szállítási díj: 1.490 Ft

Aljas Hetes, Die fiesen 7 partikártyajáték 8 éves kortól - Drei Hasen

A Drei Hasen kiadó legújabb partijátéka komoly gengszterek számára. 
Azt hiszed tudsz 7-ig számolni? Hát nagyon tévedsz! 
Szivatós, számolós, röhögős, fergeteges partijáték Jacques Zeimet től, a Csótánysaláta szerzőjétől. 
A nevetés és az élmény garantált!

Gyártó: Drei Hasen

Leírás és Paraméterek

Történet:
7 gengszter a törzskocsmájuk hátsó szobájában ül és a szajréért játszik. Eközben számolnak, hümmögnek, telefonálnak, pisztolyukkal zsonglőrködnek, vagy elnémulnak. Aki gyors, átlátja a helyzetet, a megfelelő pillanatban szól, vagy jókor némul el, azé a dicsőség!

A játék előkészítése
Minden kártyát lefelé fordítva összekeverünk, és egyenlő arányban szétosztunk a játékosok között. A maradékot visszatesszük a dobozba. A játékosok a saját paklijukat lefordítva a kezükbe veszik. A legfiatalabb játékos kezd. A játék óramutató járásának megfelelő irányban halad.

Játék menete: az első játékos felcsap az asztal közepére egy kártyát és ezzel elkezdi a számolást (a kártyától függően kimondja az 1-est, vagy hümmög, vagy néma marad és csak gondol az 1-re,  vagy kettő gengszteres kártya esetén 1-2-tőt mond.) Ezután a következő játékos is felcsapja a kártyáját és folytatja a számolást a szabálynak megfelelően. Aki rossz számot mond, rosszkor szólal meg, annak magához kell vennie az összes addig lerakott lapot középről, majd újra indul a számolás elölről, az egyes számtól. 

 

Példa:
Az A játékos letesz egy gengsztert, azt mondja:   1  
B játékos   letesz egy telefonáló gengsztert és   hümmög egyet    (2)   (de a kettőre gondol)  
C játékos   letesz egy gengsztert, azt mondja:    3  
D játékos letesz egy   pisztolyos kártyát és    csendben marad    (4)   (de a négyre gondol)
Az játékos letesz egy   dupla gengszterkártyát, és azt mondja:   (5,6)  
B játékos az előző dupla gengszterkártya miatt   kimarad (x)   !
játékos letesz egy    gengsztert, azt mondja:   7  
D játékos   letesz egy telefonáló gengsztert és   hümmög egyet     (6)   (de a hatra gondol)  
Az A játékos letesz egy   dupla-telefonos kártyát, és   kétszer hümmög  :   (5-4)  
B játékos a dupla gengszterkártya miatt     kimarad  (x)    ,
C játékos   letesz egy gengsztert, és azt mondja:   3

és így tovább, amíg valaki el nem hibázik egyet...   

Vigyázat!  
Aki hibázik, vagy több mint 3 másodpercig töpreng, annak az összes, addig az asztalra letett lapot fel kell vennie, és a paklija alá kell helyeznie. Az a játékos kezdi a következő kört, aki elhibázta a kört.

Hibák:
rossz szám; rossz hang; rossz szó; túl hosszas töprengés; ha mégis teszel, miközben ki kell maradnod (dupla gengszerek után) 

Ha valamelyik játékos  kételkedik  a kimondott szám helyességében, akkor az asztalon lévő paklit át kell számolni.
- Amennyiben a szám tényleg hibás volt, a hibázó játékosnak fel kell vennie a paklit és az új kört megkezdenie.
- Amennyiben a szám helyes volt, a kételkedő játékosnak kell felvennie a paklit. Ebben az esetben ő kezdi az új kört.
(Ha több játékos is kételkedett, akkor a paklit egyenlően el kell osztani a kételkedők között. Aki az utolsó lapot kapja, az lesz az új kezdőjátékos.)

„Aljas” kiegészítő szabályok:
Az első köröket érdemes mindig ugyanazokkal a hangokkal:”hmmmrrr” játszani! Amikor a szabályok már rögzültek, akkor jöhetnek a „piszkos” szabályok:
Minden kör első játékosa, akinek egy telefonos, vagy egy dupla-telefonos kártyája van, kitalálhat egy új hangot, vagy egy új szót, ami mindig csak a következő körig érvényes.

Még aljasabb szabály: Ha a kezdő játékos az első letett kártyájánál hibázik, minden játékostársától kap egy büntetőkártyát.

Jó rekeszizom edzést kívánunk! 

Ajánlott életkor:  8+

Játékosok száma: 2-6 játékos részére

Játékidő: 15-25 perc

Gyártó Drei Magier Spiele

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Csatolt dokumentumok

Kapcsolódó termékek