Webáruházunk cookie-kat használ. A weboldalunkon való tovább böngészéssel hozzájárulsz a cookie-k használatához az Adatkezelési tájékoztatóban ismertetett módon. Amennyiben nem fogadod el a cookie-k használatát, akkor bizonyos funkciók nem lesznek elérhetőek a számodra. A cookie-at a felhasználó a böngészőn keresztül bármikor törölni tudja. Elfogadom

Békaherceg társasjáték 5 éves kortól - Marbushka

Békaherceg társasjáték 5 éves kortól - Marbushka Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
8.900 Ft
Elérhetőség: Előrendelhető
Szállítási díj: 990 Ft

Békaherceg társasjáték 5 éves kortól - Marbushka 

Történetünk egy meggondolatlan ígérettel kezdődik a kastélyudvar kútjánál.

Gyártó: Marbushka
Menny.:
Leírás és Paraméterek

A hercegnő a kút káváján játszott aranygolyójával, amikor a golyó belepottyant a vízbe és meg sem állt a kút legmélyebb pontjáig. A hercegnő zokogott... Kétségbeesésében még azt is megígérte a segítségére siető békának, hogy cserébe a golyóért vele tarthat a palotába, az asztalánál ehet, a poharából ihat. A béka boldogan segített, remélve, hogy ez a lány megtöri végre az átkot, és csókjával visszaváltoztatja őt daliás herceggé, de amikor a hercegnő újra kézbe kapta kedvenc játékát, már egyetlen ígéretét sem akarta megtartani és faképnél hagyta őt. A béka utána indult, hogy emlékeztesse elfelejtett ígéretére…

A játék célja: a saját békádat juttatni elsőként a palotába

Előkészületek: helyezzétek a palota padlóját és a palotát összeillesztve az asztal közepére. Fordítsátok le és jól keverjétek meg a 72 labirintus kártyát, majd rendezzétek el oldalanként 3 sorban a palota körül, ahogyan a doboz hátsó oldalán látjátok. Az így kialakított labirintussarkaiba helyezzetek el 1-1 kút kártyát, annyit, ahányan játszani fogtok. Minden kúthoz jár egy béka. Ha négynél kevesebben játszotok, a megmaradt kutakat és békákat tegyétek vissza a dobozba! A királylányt és a szobalányt helyezzétek a palotába!

A játék menete:

1. kör: A legfiatalabb játékos kezdjen! Fordítsd fel a kutad előtt fekvősarok kártyát és nézd meg, milyen ösvény van rajta! Ezek lehetnek: egyenes − kereszteződés − zsákutca − kanyar. Fordítsd el a kártyát úgy, hogy a kutadtól induljon, majd lépj rá! (Kivétel: ha zsákutcakártyát fordítottál fel, akkor a kártyát úgy fordítsd el, hogy az ösvény egy még fel nem fordított kártyához kapcsolódjon.)

2. és további körök: Aki következik, három lehetőség közül választhat:

• vagy felfordít egy kártyát és rálép a békájával,

• vagy kicserél két lefordított kártyát,

• vagy dob a kockával és a szobalánnyal lép.

•Lépés

Ahhoz, hogy a békáddal a palotába juss, kártyákat kell felfordítani, körönként egyet. (Az is elő fordulhat, hogy kitérőt kell tenned, hogy a szobalányt vagy egy másik békát elkerülj. Nem léphetsz olyan kártyára, amin már áll valaki!) Nézd meg, milyen irányban áll az ösvényed, és próbáld továbbvezetni a palota bejáratáig. Az a kártya, amelyen a békád áll, mindig fel van fordítva. A következő körben felfordított kártyát úgy tedd le, hogy az ösvényed folyamatos legyen. Ezután lépj a békáddal az új ösvény kártyára, az elhagyott ösvény kártyát pedig mindig fordítsd vissza! Vigyázz, zsákutca kártyára nem léphetsz, az ilyen kártyát fordítsd vissza! A következő körben lesz rá lehetőséged, hogy másik kártyára cseréld.

•Kártyacsere

A játék során adódhatnak olyan helyzetek, amikor cserélned kell. Ha pl. zsákutcába kerül a békád, muszáj kicserélned két lefordított kártyát, hogy kedvezőbb kártya kerüljön a békád elé és a következő körben tudj lépni. Ha nincs szükséged kedvezőbb kártyára, a cserével akadályozhatsz egy másik játékost. Fontos! A kártyákat nem nézheted meg! (Tippelhetsz vagy az előzőkörök során megjegyezheted, hogy melyiket választod.) Ha egy másik játékos éppen kicserélt két kártyát, akkor azokat ugyanabban a körben visszacserélni nem lehet.

•A szobalány

Nem szereti a békákat, ennek söprűvel nyomatékot is ad. Ezért nem léphetsz a békáddal olyan mezőre, melyen a szobalány áll. Akkor dobj a dobókockával és lépj a szobalánnyal,ha el kívánod tenni az utadból vagy egy másik játékost szeretnél a mozgásában korlátozni. A szobalány minden irányban mozoghat, csak átlósan nem. Ha elhagyta a palotát, oda többet nem térhet vissza. A szobalány mozgatásához dobni kell a dobókockával. A dobott számot nem kell teljesen felhasználnod, megállhatsz hamarabb is, ha a kiszemelt játékoshoz értél. A szobalány nem léphet olyan kártyára, amelyiken béka áll, de a lépésbe azt a kártyát is bele kell számolni és a békát át kell ugrani.

játék vége: az a játékos nyer, aki elsőként juttatja be békáját a palotába.

Megjegyzés:a szobalány nélkül a játék lényegesen egyszerűbb lesz, így fiatalabb játékosok is játszhatják.

Leírás
5+, 2-4 játékos

Játékidő
kb. 15 perc

Méret
palota méret: 12x12x15 cm
doboz méret: 16x32 cm
kártya méret: 4x4 cm
bábuk: 6 cm

Tartalom
1 palota+1 padlózat,
1 hercegnő + 1 szobalány,
4 békaherceg,
4 kút kártya, 1 dobókocka,
72 labirintus kártya

Gyártó Marbushka
További képek
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Kapcsolódó termékek

Facebook
Gyártók
VILAC fajátékok
Kosár
0 árucikk
Házhozszállítás
Eperfa játékok
HAPE fajátékok
Equa öko üvegkulacsok
Fogyasztó Barát